Sunday 26 February 2012

s.a.h.a.b.a.t A.K.A f.r.i.e.n.d.s. A.K.A c.h.i.n.g.u

salam...everyOne, AnnyeOng!!!...wahh..bosannnnnnnnyer,what should i do??wah,nothing to do lo.wuuuwuuu..sodih2..emm,tetibe jer teringatkan kawan2 yg dh lame x jumpa,windunyerrr..sejak dah grad ni masing2 buat hal sendiri,ada kawan yang dah kawen,ada yang kerja,ada juga kawan yang dok kat umah jer menunggu peluang kerja..anyway,pe2 pon aku doakan smg semuanya berjayala dlm kerjaya...actually,aku gembira sgt dapat menghabiskan waktu2 getir, waktu2 susah aku di universiti  kerna segalanya telah berakhir,kini aku bukan lg  mahasiswi ...no more test,presentation,assignment,project,exam n etc....selama 5 thn di UITM bukanla satu tempoh yg pendek,tp merupakan satu tempoh yg amat2 pnjg dan perit yg harus aku lalui...demi bergelar MAHASISWI...huhu...dan satu hal yg aku akui bhw tanpa sahabat/kawan aku tidak akan dapat melalui segala rintangan  sepanjang aku di universiti.. segalanya aku hadapi bukan keseorangan tp bersama2 dengan mereka iaitu sahabat/kawan.. 


" Selemah-lemah manusia ialah orang yang tidak boleh mencari sahabat dan orang yang lebih lemah dari itu ialah orang yang mensia-siakan sahabat yang dicari. "
~Saidina Ali~

---------------------------------sahabat sejatiku,didunia & akhirat----------------------------



                                          
               wawa,saleha & una-------->>korang kawan saya yg terbekkkk!!!!!love u all sume----
 p/s:   kenangan kita bersama sewaktu di UITM Jengka dari part 1-part 6 tidak akan saya lupakan smpi bila2(^_^)...hehe..skema la plak..^_^ peace.


------Sahabat yg beriman ibarat mentari yg menyinar. Sahabat yg setia bagai pewangi yg mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat yg berhati mulia membawa kita ke jalan Allah.------





             jue,reha & Ija---------korang jugak kawan aku yg terbaik,terima kasih untuk segalanya--huhu--love u all..p/s: kenangan kita ketika di UITM Shah Alam aku tak akn lupa smpi bila2--^_^

-----Sahabat sejati akan meluruskan jalan ketika kita kehilangan arah dan tidak akan meninggalkan kita dalam suka, apalagi dalam duka-------






-----------------------------just remember that we are friend forever----------------------------




                              --------------------------TQ f.r.i.e.n.d.s-----------------------------

2 comments:

  1. sgt commel...trharu sgt3...tq dear sue...=)

    ReplyDelete
  2. ja,tQ sbb terharu..hehe..hopefully,we'll be a fwen 4ever..(^_^)

    ReplyDelete